قصص سكس عربي زوجي من فتح لي عيناي الجزء الثالث

5.00 نجوم
1 تصويت

الفت علي

عضوية محارم عربي
3 مارس 2017
23
32
13
21
الإسكندرية, مصر
النوع (الجنس)
أنـثـي
96cab29fa853fcbe431375f517bde31e.gif

وبعد عدة ايام وبعد تنولنا فطور الصباح اخد زوجي يرتب اوراقه ويضعها في حقيبته استعداده لذهب الي عمله وذهبت انا الي الحمام لكي اعمل حمام الصباح وانا متعوده استحما كل يوم حتا ولو لم امارس الجنس مع زوجي وحتا لو كان الجو بارد في الشتاء وحتن ذخولي الي الحمام سمعة باب الشقة يتقفل فعرفت انا زوجي قد غادر الشقة متجه الي عمله بقيت في الحمام فتره من الزمن لا تتزاوج الساعة وبعد الانتها من حمامي اخدة الفوطة ونشفت جسمي من المياه ولفية الفوطة علي صدري مخبيا نصف بزازي وانا متجها الي اوضة النوم سمعة جرس الباب توقعة انا زوجي نسي

حاجة متعلقة بي الشغل بتاعو او انها سعدية الخادمة التي تشتغل في شقة جارتنا مدام علياء اتجهة الي الباب وانا بفتح الباب وببص

a92391ed922cc343f4624039d9de3ec3.jpg



لقيتو عامل وجيب معاه مكنسة كهربائية وقال لي انا الاستاذ خالد زوج حظرتك اشترها من المحل وطلب من صاحب المحل ان اعلمك طريقة تشغيلها
b1aaf26324b18bd24be6e136664b33a2.jpg


لم اعرف ماذا اقول ولا ماذا افعل من هول الموقف الي حصل وانا لستني بلفوطة يا ذوب مغطية من نصف ثديي الي اسفل طيزي بقليل وكنت ابص الي العامل وهوا عمال بيشرح هيا بتشتغل ازاي وكان بيختلس النظر الي فخذي ويستمتع بمنضرهما
c27e8881d327cdbf8e329139585564dd.jpg


وبعد ان اكمل كلامه خرج وقفلت الباب وذهبت الي اوضة النوم لكي ارتدي ملابسي وانا منهمكةفي ارتدا ملابسي خرج زوجي من الاوضة متساحبن دون ان اشعر به و كان عندما سمعت يغلقة الباب قد اتجه الي محل لبيع المواد الكهربائية و اشتراء المكنسة ودفع تمنها واخبرصاحب المحل انه ذاهب الي العمال وطلب من ان يبعتها مع العامل وعاد الي البيت وفتح الباب بدون ان اشعر به وتسلل الي اوضته الخاصة ليراقب ويشاهد ويتلذد بمشا هدتي وانا شبه عارية امام العامل وانا كنت في الحمام لا استمع الا لي صوت المياه
وبعد مرور كذا يوم عود زوجي الكره مرة ثانيا فبعد ما تنولنا العشاء وتحدثنا قليلا ذهب هو الي اوضته الخاصة وبقية انا بشاهد التلفاز وبصراحا انا كنت باتضايق من الكمبيوتر وبحس انوه زي ما كون ضرتي واخد مني زوجي كل يوم وبيقعد مع الكمبيوتر اكثر من ما بيبقاء معيا وبعد ما انا نمت دخل زوجي خالد الي المطبخ واخد مفك وسار يلعب بمفصلاة ابواب دولاب المطبخ وبيبوزهم ومن ثما دخال ونام جانبي علي السرير وفي الصباح بينما كنت في الحمام بعمل حمامي المعتاد
a1961a5d69404d879d2946a1170a992a.jpg


وقبل خروجه من الشقة اخدا مسمار وثبته في النيش وسحب الصلون لكي يوذيق في الطرقا الي بتودي علي الصالة وكان مكان النيش مركون علي الحيطا بين الحمام والمطبخ و مقابل الصالة نزل زوجي وذهب الي ورشة النجارة الي في نهاية الشارع والي وراء الشقاء واحضر معه عامل النجارة لكي يصلح ابواب المطبخ وباب النيش وكان احضر معه
صندوق به العده بتاعت الشغل وقطع غيارو داخال زوجي والعمل الي المطبخ ويخبره عن الاشياء الا عوزة تصليح وبينما احس زوجي اني فتحت باب الحمام وبخرج طلب من العامل ان يخرج من المطبخ متجهين الي النيش لي كي يوريه الباب الي عوز تصليح ووبعد ما نشفت جسمي من المياه ولفية الفوطة علي صدري مخبيا نصف بزازي
d9804402b6d4a1e1e672b133b64fcf68.jpg

وانا متجها نحو الباب بفتحو وبينما انا خرجا من الحمام وهم خارجين من المطبخ واول ما شفتهم اتخضيت ومحسيتش بيهم لما دخلو الي الشقة ومكنتش عارفا انو فيه عامل بيجي الي الشقة وبينما انا مرتبكا ومش علي بعضي وبسرع عوزا اوصل الي الاوضه بسرعه شبكة الفوطة في المسمار الي تبته زوجى فنسحبة مني الفوطة و وقعة علي الارض
0ba42c95cb701f6fd8392dd7a77d5661.jpg

وتسندة بكلتا يدي علي الارضيا وبقية عريا مثل ما ولدة تصمرة يداي وقدماي وكانت ثدياي متدليات وترتجان معدشي اعرف بعمل ايه والا بتصرف ازاي وبدات فى التصبب عرقا و بدا وجهى فى الاحمرار و التزمت الصمت وانا بنظر في اتجاه زوجي
e0061f0f9778dc04bf4122978d3a2143.jpg

والعامل وجدتهم وقد توقفت الانفاس واتسعتا العينان ثم ضاقتا والتقة الحواجب واقترنت في محوله لفهم ما يريانه وكل من العامل وزوجي عمالين بيبحلقوفيا وكانت حلقاة عيون العامل مؤتسعتان علي اخرهم وبقه مفتوح مش مصدق الي حدت امامه وهوا ينضر الي بدهشه واول ما تملكت نفسي وقمة علي حيلي وضعة يدي علي بزازي ويدي الاخراعلي كسي ادريهما
5da536de6a1724a04ea9953589e83a40.jpg

و دورة الي الخلف عوزا اخد الفوطة الي كانت مرميه علي الارضية وطيزي عرياامامهم وانا بوطي فنفتحت مؤخرتي
810d6ce5ae183b3ca66b4fbef0a36cc8.jpg

وحولت ان اشد رادفي الي الداخل ولكن دون جدوا و انفتحت فلقتي طيزي وبان لهم كل من خرم طيزي وكسى

وبقيت انا في هذا الوضع من ثلاتة الي خمس دقائق احسست انها خمسة ايام مرة عليا عده احسيس وخيالات مختلفة فلقد أحسست بحركة غريبة خلفي أصوات أقدام تتحرك هنا وهناك لا ادري هل هيا لي زوجي ام العامل

مددة يدي وامسكت الفوطة وبسحبها لكي استر بها جسدي
العاري فلم تنفك من المسمار الذي شبكا فيا جامد وكئنها هيا ايضآ متئامرة مع زوجي عليا حولت دون جدوا حولت اسحب بقوة لقيت النيش بيتحرك معيا خفت انو يوقع
اوتحصل له حاجه او يوقع منه شي فينكسر فسبت الفوطه واتجه بضري الي الاوضه بحس انا بيني وبينها كيلو مترات واتجهة الي الاوضة بجري ولقية بزرزي بتترج و بتنط في كل الاتجهات وكل من فلقات طيزي بتترطم وتخبط في بعضي دخلت الي الاوضه وانا مش متملكا نفسي و بترعش فاستلقيت علي السرسر وضعة راسي علي كلتا يدي
d94428cdde8af3da6cb7cfa22509d1b6.jpg

من هول ما مرت به وصرت اسمع زوجي وهوا بزاعق علي وعالا العامل وبيقالة انت بتبص علي ايه يا ابن الايه الخ......وقام بطرد العامل من االشقة حت يوهم العامل انو الي حصل كان مجرد صدفا مش من تخطيطه وبعد مغادرة العامل الشقة وقفل الباب واتجه الي في الغرفة وفتح الباب ونضراء الي وانا مزلتو عارية فتبسما لي و قد بدا صيدها يقع فى مصيدته و قال لي و هوا يتصنع الدهشة انتي ايه الي عملتيه انتي مش كنتي تحسبي وتخلي بالك واكمل يعني عجبك كده واحد غريب ينضر الي بزازك وكسك ده الي مبيشبع نيك والا طيزك الي الناس كلهم حسدني عليه وانا لستني علي السرير وننظرت الى الارض و قد تصاعدت الدماء الى راسي من شدة الخجلا و إبتلعت لعابي بيصعوبة واخذت نفسا عميقا و اناء مازلت انظر الى الارض فرفعت عيناي من على الأرض و لكن بنظر فى الأتجاه الاخر ومع جف لعابي تنحنحت كثيرا قائلة انا اسفة حبيبي انا مش قصدها دا حصل غصبن عني و دموعي تتفجر من عيني واستمريت قائلة انت كان عليك اخباري بي انك سوفا تحضر عامل معك فتركني وغادر الشقة

ارتديت ملابسي وذهبت الي المطبخ اوحضر وجبة الغداء لا ادري كم استغرق مني تحضير الغداء لي ان تفكيري كله في الموقف الي حصل معي مع انو موقف بايخ الا اني كثر ما بافكر فيه وخاصتن اني كنت عارية امام رجل تاني امام زوجي ودي اول مره تحصل معي تشعرني بالهيجان واستتارة مشاعري وبدات اشعر بفرجي بينفتح وبينبسط الي الخارج بيبطء فأخدت أحزق وادفعة الي الخارج حتى انفتح فرجي عن أخره واحسست بلسعة الهواء البارد التي تسللت الي جدران كسي وتداعب مهبلي وبينما سرسوب رقيق بي رائحة العطر الزكيا من سائل ابيض شفاف يخرج من عين النبع التي تروي كل ضمأن عين لبن اليونة ينساب الي الخارج

عاد زوجى وتنولنا الغداء وبعد الانتها قال لي خالد ايه رايك حبيبتي نشرب قهواء واتجهة الي المطبخ وبدئت باعداد القهوا وبعدها احضرت اكواب القهوة واحنا بنحتسي القهوا فبدا يتحدث علي الي صار معي وكان بيضحك وبيصخرمني وبيتريق عليا وبعد كده بدا يسئلني انتي شن كان شعورك لما العامل هههههههه وبيضحك واحسستي بي ايه
وهل الي حصل معاكي ما حرك عندك شي وبيضحك وبيتريق
انا شعرت بالحراج والخجل وليكي اوغير الموضوع بدرته قائلة
انت بتعمل ايه لماء بتسبني وبتروح الي الحجرة الي فيها الكمبيوتر وبتقفل علي نفسك وبتفضل بي الساعات
خالد :سيببك من ده ومتغيريش الموضوع
فضلت سكته ومعرفتش ارد عليه

خالد :انتي ما بترديش عليا ليه انتي زعلتي حبيبتي
فقلت في نفسي اهي فرصة واعمل حالي زعلانه قمت من علي الصفرة واتجهة الي الصالون واخدت جهار التلفاز وبدات في تغيير المحطات جاء زوجي خالد بجانبي ووضع ومرر يده خلف طهري ووضعها علي كتفي وطبع قبلة علي خدي وهوا بيعتدر وبيقلي انا اسف حبيبتي انا كنت بهزار معاكي هوا معقولة انتي بتعملي كده وبيضحكههههه ما خلاص الي حصل حصل فكيها بقاء
انت مجوبتنيش علي سوئالي
خالد : سوئال ايه
انت بتعمل ايه في الاوضة انت فيه حاجه مخبيها
خالد: انا بخبي ايه مفيش بدخل علي مواقع وبنتحدت مع اشخاص بنتعرف عليهم
والاشخاص دول فيهم ستات

خالد : نعم فيه من الجنسين
يبقا فيه واحده ثانيه وبتكلمها في الجهاز هوا انا قصرة معاك في حاجه
خالد : بصراحة اه فيه
مقصراء معاك في ايه
خالد : يعني مش بتعرفي بتعيشي معي لحضات الجنس
امال الي بنعملوه ده اسمو ايه
خالد : انتي مبتعرفيش تقولي كلام حلو بيهيجني ومبتبدسش عليا بمداعبات والاهم انك ما بتحبي تمصي لي زبي وكل المرات الي مصيتلي زبي والي انا فكرهم ميتعدوش العشره مرات منذو زواجنا
انت عارف اني بقرف من الموضوع ده وانت ملاحض اني بمجرد ادخال قضيبه فى فمى يبدا فمي بيفرز العاب يشكل غير عادي و بإغراق قضيبك بلعابى
821f0e1da1aff25c09e539c657a2a903.gif


خالد : ياه وهذا اكثر شي بفجر الشهوة من سباتها وبهيجني لما بشوفك وانتي
تبدأ فى مصه مرة اخرى دون ان تبتلعى لعابك حتى يمتلئ فمك باللعابك فتعودي لتخرجى قضيبى من فمك وانتي لا زالت ممسكة به فيظهر خيط من لعابك و كانه يربط قضيبى بفمك عندما تفعلي ذلك اشعر بقضيبى بين يديكى ينقبض و يزداد صلابة فئشعربمتعة حقيقية بذلك فئنتي تعلمى اني احب رؤية ذلك فتعودين تكرر فعلتكى و بين ذلك و ذاك تقومى بتدليك قضيبى بيديك النعمتين



بس انتا ما بترحمنيش وانا اوصل الي درجة اني حرجع كل ما بي جوفي وانت بتمسك راسي بكلتا يديك وبتضغط علي قضيبك بقوة لئن يدخل كله بقمي ويتعداء حلقي حتا لا اكاد اتنفس وتفضل ماسك راسي وانا بحاول ادفعك الي الخلف لكي استطيع ان اتنفس ولا كن دون جدوا
1b870f4dd6041cdc656c34a4637be4d5.jpg

خالد لا حبيبتي انا اسف بس لما بحس بيقضيبي جوات فمك ووصل الي
حلقك و فمك الممتلئ بللعاب لي اسمع الصوت الناتج عن هذه العمليه يزداد هياجنى
874f9b75b3ea186c98a082842dbb5274.gif

حتى اشعرانى لو استمرت فسوف ياتى قضيبى فتوقف واشهدكي وانتي بتمالي الي الخلف مستندة بيديكى على الأرض و فتحا فمكى ليخرج منه لعابها الذى اختزنته طوال عملية المص فيسيل من فمكى ليغرق ذقنكى و صدركى


و يصيب بعضه منه بطنك وحتن انضر الي وجهك وارا الدموع الجارية علي من علي خديكى ومخطلطة مع لعابك وانتي تنضري لي نظرات إغراء و ترمق قضيبى الذى وصل الى اشد حالات انتصابه وحين اراكي وانتي تريدي ان تزيدى انتصابه و تمدى يديكى تتدلك حلماتكى بلعابك فلا اتمالك نفسى من الهياج فقام بئدخال زبي في فمك واخرج كال البن الي فيه في بقك
2d1fd7e8cabf68d910ef11ead6a0bbb2.gif


بس انا مبحبش كده وده الي بخليني بقرف وبحوال ابعد علي الموضوع ده
خالد : يا عبيطة انتي متعرفيش انو لبن الراجل ليه فؤاد للمراة



ههههههه فؤاد ايه الي في القرف ده
خالد : انا بتكلم معكي بجد ومش بهزر معكي وعلي شان تصدقيني تعالي معيا الي الاوضة ومسكني من ايدي ودخلنا الاوضا وجلس بجانب الجهاز وطلب مني احضار كرسي واجلس بجنبه وفتح الجهاز ودخال علي احد المواقع وكتب علي الموقع فائدة السائل الرجل للمراة فخرجة عدة خيرات اختار منها مقالة وطلب مني قراتها وكانت كتالى

فوائد السائل المنوي للمراة" دراسات علمية "
هناك العديد من النتائج التي أظهرة بان السائل المنوي له تأثير علي الخصوبة والمناعة والرغبة الجنسية والاكل والنوم عند المرأة وذلك من خلال تفعيل مجموعة متنوعة من الجينات فقد درس علماء جامعة إيست أنجليا بان بروتين واحد موجود في السائل يولد مجموعة واسعة من الردود في العديد من الجنيات عند الاناث وقد ذكر كبير الباحثين تريسي شابمان من مدرسة UWA للعلوم البيولوجية بان بروتنات السائل لها أثار ملحوضة علي الإناث سواء في المناعة وأنماط النوم وتوازن الماء فهو له تاثير مباشر علي جهاز التناسلي للانثي وقد اضهرت دراسة تم نشرها في مجلة علم النفس الهولندي 2003 بأن لبن (السائل) له مجموعة واسعة من التأثيرات مثل أنه يعمل كمصاد للاكتئاب وتحسين النوم وزيادة الطاقة وزيادة التركيز وتحسين الذاكرة وتقليل الألم كما انه له تأثير مباشر علي عقة المراة ويذكر جريج أدامز في جامعة سا سكاتشوان بأن البروتين الموجود في السائل يعمل بمثابة إشارة هرمونية للمخ تساعد في نمو الخلايا العصبية وتساعد في الافراج عن الهرمونات ووجدت دراسة نشرها جمعية علم الاحياء الجزئية في فيينا 2015 بأن السائل يخفف من مستويات الاكتئاب عند الاناث لان بروتينات السائل تصل بسرعة في مجري الدم وتصل الي الدماغ وله تاثير مباشر علي تنظيم الهرمونات والمزاج وتنضيم الجهازويضيف دكتور هيلدا هيتشرس أخصائية النساء والتوليد في جامعة كولومبيا مجموعة من أثار السائل علي المرأة ان السائل يساعد في اطلاق هرمون الاندروفين والاوكسيتوسين وهده الهرمنان تساعة في زيادة الشعور بالسعادة والاتارة والنشوة والهيجان عند المراة انا اسفة علي الاطالة فالموضوع كبير والدرسات كثيرة علي فائدة البن عند الرجل وانا اكتفي بهده القدرمما كتبته بهده الخصوص وانا اسفة علي الاطالة
خالد: ايه ريك حبيبتي في ما قراتي
موضوع شيق لم اكن اعرف بئن الشي الي بقرف منه له كل هذه الفائدة
زوجى خالد :يا بنتي دول بيحلبوب في كاس وبعد كده بيشربوه
انت شكلك بتهزر معيا ههههههههه
خالد : لا لا انا بتكلم بجد حتا شوفي

092368f213f6cd8eeef09517a69041e5.gif
12c1bcbdda1419b8075a251f8cdeee7f.gif

وفتح علي موقع وصرنا بنشاهد صور
هيا الحاجات دي مخزنة عندك في الجهاز
خالد لا دي في الانترنت وكل واحد بيقدر يدخال عليها وبيشهدها
وانت بتدخل علي المواقع دي كل يوم
خالد : مش كل يوم فيه مواقع ثانية بمر عليها
ممكن حبيبي تديني فكره عليها
خالد : طيب يا ستي انا النهرضاء مش حرفضلك طلب عساء يتمر فيك هههههههه
دخل علي الفيس وعلي اليوتيوب والتوتر وبقيت مش مصدقة عيناي وانا بشوف صور وبيتكتب عليها كلام علي الجنس وكنت مندهشاء من جرأت البنات والكلام الي بيقولوه وبعد كده دخل علي موقع افلام وقال لي ممكن بشوف الفيلم ده مع بعض قالت اوكي بنشوف في الاول كنت فكراه انو فيلم عادي زي الي بنشوفه في التلافاز
بعد وبمجرد ما بداء الراجل بخلع ملابسه وبان قضيبة وهوا متدلي اتكسفت ووضعة كلتا يدي علي وجهي اودريه
خالد : انتي اتكسفتي
اكيد حبيبي ممكن تقفله
خالد: بس ده فيلم
بس اناء مكسوفا خالص حبيبي بلاش
خالد : يعني وانتي نسياء الي حصل معكي النهرضاء ان ننا شفناكي انا والعامل وانتي هههههههههه بلا ملبسكي عرياء
وبعدين معاك ما انا قلت لك اني مش قصدا واعتدرت منك وطلبت منك انك تسمحني
خالد : مد زوجي يده وامسك بيدي وشالها من علي وشي وقال لي افتحي عينيكي انا ارغب ان تشاهديمعي الفلم ومره علي مره بتتعودي وانا معكي يعني مش بتتفرجي لوحدك وفضلنا بنشاهد الفلم وبد ات اشعر بي سوائل شهوتى تخرج من كسىلتغرق كيلوتى و فخذيي واحسست بجسمى بدا يسخن وازداد شعورى بسوائلى تفور من كسى فانحرجت من أن اوداعبه و اولبي نداء كسي الي يدي مما اشعرنى بالحرج و عدم الأرتياح و لكنىنظرت إلى زوجي بطرف عينى فوجدته يتحسس علي قضيبه من تحت قميص النوم و احس زوجي بنظراتى فالتفت اليى قائل : ايه يا بنتى خدى راحتك اعملى اللى انتى عايزاه تحبى اجي امص كسك الي رائحته العطرة الزكيه ملئة المكان ؟ وفي اثناء مشهدتنا لي الفلم كنت امرة بتديين متوسطات الحجم وبتدعبهم

046cbe575386fe3eeec931c391cdaa29.gif


خالد : البت دى بزازها حلوة
فقلت بصوت مبحوح : اه عاملين زى بزازى
وانا بتحسس نهدىالايسر الذى كان ناحية زوجى : لا بيتهيالى انا بزازي اكبر
ثم اخرجت نهدي قائلة : حتى بصى
d01f28f9d7cf0eb846adc12e6cfba218.jpg

فنظرا زوجي و قد ازاداد هياجنه من مبادرتى ثم قال : اه ورينى بزازك انتى كدة
– ثم تنحنح ليخرج صوته الذى ذهب تماما من الاثارة ثم قال : لا يمكن دول نفس الحجم
فقلت اه بس انا حلماتى اكبر و احلى بكثير صح
eeb092c0051e24e05463cc6af5d04c7b.jpg


فمدا زوجي لسانه وبداء بمدعبه و يتذوق به حلمة ثديى الايسر و أخذا بيدور لسانة به حول الحلمة و بيدلكها علي شكل دائري ثم بعض عليها باسنانهو بعضعضها بخفة

cc1a5fceb3efbfdf0cc12ff39cdfd9cd.gif
cd61f8ff960b41a07bef847cf01d3e7d.jpg


ثم ينتقل فمه الى الحلمة الاخرى ليفعل بها مثل الأخرى و نزل على الارض على ركبتيه أمام كسى وبدا يشتم رائحته تم انزلت الكيلوت فى اخر قدمى
upload_2017-5-12_0-25-41.png


و قال و هو تفرك كسى بيديه فتبللت من مائي الغزير ياه كل ده ده انتى ميتة خالص كل ده و انا حاشرب كل ده ثم مدت لسانه فلعقا كسى لعقة طويلة مرا بها على كسى من اسفل الى اعلى ثم اخذا يبتلع افرازاتى و هو تنظرا يلي ثم اخذا يبتلع ريقه و تتذوقه وكائنه اول مرة بيتذوقه لكي يحكم على طعمه و قال ياه ده طعمه حلو قوى قوي
14e1c6489b06894dd4e1606ad1528979.gif


بدات عيناي بتتقفل من كثر المتعه اللي انا بها حينما كان لسانه بيداعب شفرات كسي فلاحض زوجي ذالك فمد يده ولطمني بي الالم علي وشي ومسكني من خدي الايمن والايسر بي اصبعه وضغط عليهم جامد حتا شعرة بخدي جواء بقي وقال لي انتي ايه يا شرموطة انا فاتح ليكي فيلم عوزك تتعلمي والا تقفلي عينيكي بصي يا شرموطة لي زب الراجل ده وقولى لي ايش ريك فيه

cd890e6f083ebd5ca646463725918508.jpg



وانا من سمعت الكلا م ده وشفت القضيب امامي علي الشاشة علي طول افتكرة قضيب محال الملابس وكانت انا قد وصلت لاقصى حالات تهيجى و تسارعت حركات يده التى تداعب كسى بصي يا شرموطة لي زب الراجل ده وقولى لي ايش ريك فيه عجبك انا قلت اه كررها مرة تانية فقلت اه اه مرتين وفي المرة الثالته جتني الرعشة بقوة وانا بقله اه اه اه اهاههههههههههه فتركت نهدي وامسكت راس زوجى وسحبته بقوه أمام كسى وبدات افرك كسي علي وجهه بقوة
df80d5bb9c55da9e75363ec1a92dc77a.gif



ومن هذا اليوم بدناء كل يوم بعد تناول العشاء بندخل الي الاوضة وبنشاهد افلام وبيعلمني بذخل مواقع دردشه وموقع سكس بقينا علي هذه الحال شهور حتا تعلقت بها وصرت احن لها الي اقصا حد وفي احد الايام وفي الصباح رن موبائيلي (هاتفي المحمول ) الو مين ماماء ازيك وازي اخواتي عملين ايه وماما بطمني عليها وعلي اخواتي وبتسئلني علي صحتي وعن زوجي والخ............ وبعد كده قالت لي انا اختي نسرين حقزة في الطيائرة وجيالي زياره رحبت بها وقلتلها انا مستنيها و بصراحه في نفسي انا متضيقة من مجئها لي انها سوفا تحرمني من متعتي الي تعودة عليها

وبعد كداء يوم ذهبت اناء وزوجي الي المطار واستقبلنا اختي نسرين واعدنا احنا الثلاتة الي الشقة جلست اختي مع زوجي وهم يتبدلون اطراف الحديت وانا اتجهت الي المطبخ وبدات بإعداد العصيرواتت اختي المطبخ وبينما انا منهمكة في اعداد العصير وقفت خلفي واحتضنتنى من الخلف وبتقلي وحشتيني وحستسني قواوي اختي حبيبتي كانت علاقتي بي اختي سوسن علاقة قوية وكانت تكن لي كل احترام اختي نسرين تصغرني بعامين فقلت لها اهلين حبيبتي انتي عملة ايه في الكلية فقالت متفكرنيش انا مصدقت خلصة امتحنات وبسئلها علي اختي سها وهيا اكبر مني بسنتين فئخبرتني بئنها انفصلة عن زوجها بقلها دلوقتي اسبرعين دهبنا االي الصالة وجلسنا نحن الثلاتة نشاهد التلافاز ونتسامر تم دخلت اختي الي الاوضة التي كنا مخصصينها لي الا طفال لكن مفيش نصيب فخصصنها لها
وعلي مذاء اسبوعين وحين ما يذهب زوجي الي عمله اخرج انا واختي وبنتفسح في البلد وكنت دائمن بتحاشا الذهاب من امام محل الملابس اياه وفي احد الايام ونحن بنتحدت عن الاشيا الي اشتريتها فنسحبت من لساني وقلت لها اني اشتريت ملابس داخلية وانها بطير العقل من جمالها فطلبت مني ان تشاهدهم فامسكتها من يدها ورحنا الي الاوضة النوم بتعتي وجلست علي السرير وبدات اخرج لها الملابس
9085dc4735fb69eadcbab142b222fb77.jpg

وامسكت احد الكلوتات بيديها وبتشهق ايه ده ده حلو خالص ده بجنن والا ده ولا اروع كلهم حلوين بيخدو العقل انا مشفتش زيهم عندينا بجد ذوقق حلو انا عوزاء اشتري منهم ولما سمعتها بتقول كده معرفتش اقول لها اي شي وعندما عاد زوجي من العمال وبعد تنولنا وجبة الغداء ذهبت نسرين الي حجرتها لكي تستريح ودخلت انا و زوجي الي حجرة النوم وشاف الملابس لستها علي السرير فئخبرته بي الذي حصل بيننا فقال لا مشكله سوفا استحبكم انا غداً الي محال الملابس واشترو الي نفسكم فيه فنطيت انا وبقله لا لا لا فقال لي ايه مالك فيه ايه لم اعرف بماء اوجيبه ولكي يخفف عني الاحراج بادرني قائلآ اعطيها الي انتي اشتريتهم وبعد ما تسافر تدهبي وتشتري زييهم امسكت زوجي وضممته في حضني وقبلته وانا بشكره واحسست ان جبل كان كتم علي نفسي وصدري انزاح وقال لي لا تخبريها اليوم عندما تخرجين انتي وهيا غدآ لكي تفسحيها وتمرو بي احد المحلات المقفله قولي لها ان المحل اهو مقفال وسوفا نعود اليه مرة ثانيه وحين ما فعلت الذي قاله لي زوجي اجبتني بيئنها فضلها ثلاتة ايام علي موعد الطائرة والعودة الي بلادنا واحنا بنتفسح اخذا زوجي اذن من العمال وذهب الي محل بيع مواد اكترونية واشتراء كمرات تجسس
fb6faad397709b59d36abc8d1d18df71.jpg


من نفس النوع الي موجوده في محال الملابس وبيمئنا زوجى مهندس اوكترونات وبرمجتات وبيشتغل في الشركة بنفس تخصصه من السهل عليه ان يتعرف علا نوع الكمرات الي كانت متركبة ومدرية بحيت لا يرها احد من صغر حجمها في حجرة تغيير الملابس من دقة تصويرها ونقاوة صوتها وعاد الي الشقة ودخال الي حجرة نسرين وثبت الكمرات من ثلات جهات واوصلهم بي جهاز وثبته بالكمبيوتر واقام عليهم تجربة ولما تئكد من عملهم بشكل ممتاز غادر الشقة متجها الي عمله وبعد عودتنا انا واختي الي الشقة ذخلنا الي المطبخ وجهزنا وجبة الغداء وبعد عودة زوجي من العمل تنولنا الغداء وبعد ما انتهينا ذهبت اختي الي غرفتها وطالب مني زوجى انا اخد لها الملابس واعطيهم ايها واطلب منها ان ترتديهم لكي تتئكد من انا المقاس بينسبها دخلت عليها الاوضة وهي موتكئه علي السرير واعطيتها الملابس كما طلب مني زوجى وغادر زوجي الصالة واتجه الي الاوضة الي بها جهاز الكمبيوترجلس علي الكرسي و قام بمسك الماوس و فتح الاكسبلور و وضع يدها على لوحة المفاتيح فى وضع استعداد و بداء في المشاهدة و التسجيل كانت اختي بتقيس الستينات
76bdcddba2ffd745a5e2a20b1c4081f7.jpg


وهيا مكسوفا مني وانا كنت عمالا بشجعها كانت نسرين بتشبهني في الشكل الوجه الي حد كبير اما في الجسم فكنت ارفع مني بقليل وكانت بزازى اكبر وطيزي اكبر منها بقليل كان جسمها روعة وغايا فى الجمال وكانت بزازها واقفة لئنها متلعبش بيهم من قبل قامت بقياس بعض من السوتينات والاختيار من بينهم كما فعلت بي الكلوتات وبعدها تركتها وذهبت الي زوجي وجلسنا بنتحدث وفوْجئت وهوا بيطلب مني انا انام مع اختي فتركته واتجهة الي اوضة نومي فلحق بي الي الاوضة وقال لي انا لم افعل ما طلبه مني وامارس السحاق مع اختي فسوفا يخصمني ولن يكلمني وقال لي انسي حاجة اسمها كمبيوتر وانسي الي كنا بنعمله من متعة واحنا بنشاهد المواقع الاباحية وتركني وذهب الي اوضته الخاصة ونام فيها وبقيت انا طوال اليل بفكر ومش جيلي نوم وفي صباح اليوم التالي لاحضة اختي انزعاجي فقالت لي مالك فيه ايه فقلت مفيش ماتخديش في بالك وسبتها واتجهة الي الاوضة بتعتي وقفلت علي نفسي بمفتاح طرقة اختي الباب فلم افتح لها فعادة الي اوضتها وبي اليل ذهبت الي حجرتها اتحدث معها لئنها اخر ليلة تقضيها معنا لي انها سوفا توسافر غدأ عند الساعه 2 بعد منتصف النهار دخلت عليها الاوضة وانا كانت مرتديه قميص نوم ساتان فضي لامع قصير للغايه يكشف عن أفخاذ الامعه وكان واضح علي سقي اني نزعت الشعر عنهما بالكامل حديثاً و يكاد صدرى أن يغادر قميص نومى الذي استند على حمالتان غايه في الرقه و عندما ملت لكي اجلس قربها وهيا متكئه علي السرير اخذ صدرى الضخم يهتزويرتج كأنه من جيلي. اخدت جنبها متكئه علي كتفي ووضعة يدي علي وسطها وكنت مش في بالي اي شي من الذي طلبة منى زوجي كال الي كان بيهمني اني بتحدت مع اختي قبل ان تسبني وتغادرالي بلدنا الغالي سائلتني فيه ايه انتي اليوم زعلانه فقلت لها ابدا ما فيش كال ما فيه انك بتسافري وبتسيبيني في الغربة من تاني بعد ما تعودت عليك وحتوحشيني فقامت ضمتني نسرين بشده احسست بصدرها شبه العاري يضغط على صدري ويداها عاصرةً خصري بعنف قائله حاتوحشيني يا رشاء حاتوحشيني يا حبيبتي وقبلتني في خدي ثم خدي الأخر و انهت بقبله ليست بالقصيره في شفتاي
وهيا لم تقصد بها اي شي اما بنسبة لي فلقد حركت عندي مشاعر كنت افتكر اني كثماها ومسيطرة عليها ولكن بتفكير بسيط في قبلتها التي طبعتها علي شفتي جعلتني في قمة هيجاني رديت عليها و مازلت مستغربه فكانت هذه اول مره تقبلني في شفتاي و الأغرب ان القبله كان لها طعم غريب لم احسه من قبل انتي اللي وحتوحشيني اكثر و مازالت يداي حول وسطها . نظرتى عالى صدرها المكشوف لم الاحظه من قبل بي هذاء الجمال كم هو جميل صدرها فهو كامل الاستداره و الامتلاء و الليونه وكانت ترتدي سوتيان حجمه صغير بنسبا الي بزازها فظهرت حلماتها المنتصبه بوضوح تحت الشريط البسيط من قميص النوم الذي يغطي القليل من صدرها .
وقلت لها و عيناي لا زالت متسمره على صدرها ايه الحلاوه دي ومددت يدي ليتحرك قميص نومها كاشفاً عن كل افخاذها ويظهر كيلوت رقيق للغايه سئلتها انتي ملكي اصحاب في الكلية ولا علاقة حب فئجبتني قائلة لا ليه وعرفتي ازاي اني مش بعرف حد
بصي يا ستي بتسئلي ليه لئننا عوزين نفرح بيكي واما بخصوص عرفة ازاي انك ما مررتي بتجربت حب فمن حجم صدرك وحلاوته
سألتنى في فضول ازاي الحب بيخلي الصدر حلو كده
ضحكت بمياصه و عدلت شعرى المنسدل علي وجهي و ردت عليها يا عبيطه ماهو الصدر لما يتعصر و يتمص لازم الهيجان يعمل شغل وانزلت يدى من على شعرى لتمسح اعلا صدرها و بحركه بدت عفويه اسقطت حماله قميص نومها من علىكتفها الأيسر.
لم استطع رفع عيني من على نهدها الرائع و خصوصاً مع تحرر الحلمه الورديه المنتصبه , كانت تقريبن في حجم حبت البندق هذه الحلمه لو كنت رجلاً لما تركت هذه الحلمه من فمي .
لاحظت نسرين نظراتي الحاده لصدرها لكنها لم تحاول تغطية صدرها لكنها ابتسمت


و اعتدلت انا نصف جالسه لتقع حماله قميص نومى الأيسر كاشفه عن ثديى الأيسر كاملاً فسارت تنضراليه بي استغراب
في دلال اردفت قائله : عجبك قوي ؟ فئبتسمت وقالت صدرك حلو قوي يا ابلة
فقلت لها انتي صدرك احلا بكثير من صدري انتي مابتبصيش في المرايه والا ايه انا شايفه ان صدرك حلو قوي و أقتربت منها و مدت يداي لئضعها على نهدايها من فوق البلوزه , أجفلت من المفاجأه اختي تنضر و أحد نهديها غادر مكمنه ومستقر في راحة يداي لتشعل الشهوا في صدرها وانا امسك ببزازها وا مسحه متظاهره بقياس حجمه ثم اخذت أضغط بكفي نهدايها بدأت سوسن فى التصبب عرقا و بدا وجها فى الاحمرار و التزمت الصمت و هى تنظراليا ساهمة و انا نظرت الى وجها لأجده محمراً وفي عينيها نظره شهوانيه غريبه زادت من عصري لصدريها في حركه دائريه لئوتيرها وازيدها هياجان مسحت بطرف لسانى شفتاها المكتنزه و ابتسمت قائلةً
صدرك كبير يا سوسن و كمان طري أوي زي لهطة القشطة وبميل علها ليسقط شعرى الحريري على وجهها و أقتربت بوجهي من وجهها الجميل و همست تعرفي يا نسرين من ساعة ما بوستينى بشفايفك الفظيعه دي وانا مش عارفه اتلم على نفسي بس خايفه ماتكونيش عايزه و قربت شفايفي من بشفايها فبوستها بقوه في شفايفها وده كل اللي كانت عايزاه فانهمكنا في قبله طاحنه طويله و بدأت امص شفايفها
94b44d9a65c5aab28394600944bac5ec.gif


و أخذت الشفه السفليه بين شفايفىامصها ثم اعضها عض خفيف ثم لحست شفايفها بلسانى وأدخلت لسانى في فمها ليبحث عن لسانها و هيا تحاول ابعادى ولكي تودير وجهها الي جيهة اليمين فتبتت راسها واحكمت السيترا عليه ولسا لساني بداعب لسانها وبيتخبط في سقف حلقها و يوسيال لعابى في فمها فأخذت أرتشفه و أستلذ بمذاقه ثم أخرجت لسانىمن فمها وصرت الحس وجهها لحسات من ذقنها الى أذنها ثم استقرت علي رقبتها تحت أذنها وبمصمص فيها وحينها اصبحت تصدر تئوهات ولزئل لسانى يدعب رقبتها وبتلعق فيها ويدي تبحت علي بلوزتها و السوتيان ترك لساني رقبتي
و مددت يدي لسوتيانها ارفعه لأعلى لكى تحرر نهداها و كانت سوسن بدئت مستسلمة لي تماما و اخذت اتتحسس نهديها بباطن يدى و ظهريدي لئشعر بنعومتهما و انا بقول : حلوين قوى يا حبيبتي يا نسرين و ناعمين جدا
ثم قبضت عليهما بيدي اعتصرهما قائلة : و طريين خالص يخرب مطنك دول حايدبوا فى ايدى
و مدت اصابعتي للحلمتها التى كانت قد وصلت لاقصى حالات اتصابهما وانا بفركهما
c3ed4814d63777bfd6426adf28c8752d.gif


بيدي قائلة : و الحلمات دى برده جميلة ثم نظرت لي سوسن وهيا التائهة و التى كانت تنظر لي و تتابعني فى هيام و نشوة شديتين و قلت لها حبيبتي ممكن ادوقهم
لم تقدر سوسن على الرد فاكتفت بان تهز راسها بالموافقة
ae6c01d1b141b86ad328dd1fcfa1df25.jpg


فمدت لسانى اتذوق به حلمة سوسن اليمنى و أخذت ادور به حول الحلمة و اتدلكه دائريا ثم اعض عليها باسناني و بعضعضها بخفة
bfbca957660f3d57438739cf1720a470.jpg


ثم احول فمي الى الحلمة الاخرى لتفعل بها مثل الأخرى وحين ما تكون يدي تفرك الحلمة الاخرى التى تركتها حتى يجف من لعابي من الحلمة فئعود لتبدل الاوضاع بين الحلمتين و أستمرت هكذا حتى شعرت بان سوسن قد وصلت لاقصى حالات تهيجها و تسارعت حركات يدها لي تنتقل وتداعب كسها فتركت نهديها و نزلت على الارض على ركبتيي وهيا مزالت نائمة علي السرير فئمسكتها من ساقيها وسحبتها في اتجاهي حتا صاركسها أمام وجهي و هى تنظر لي بإبتسامة مثيرة ثم انزلت الكلوت حتى قدميها



وانا بقول لها تسمحيلى يا سوسن اعرف كسك بلسانىو ونزعت الكيلوت ورميته علي الارض بجانب قدمى و قلت و وانا بدات افرك كس سوسن بيدي فتبلل من ماءها الغزير
d47f62988f791fd62d253f0aecfb0747.jpg


: ياه كل ده ده انتى ميتة خالص … كل ده و انا حاشرب كل ده وانا تقمصة دور زوجي ومثل ما قال لي وفعل بي فعلت بي اختي ثم مدت لسانى فلعقت كسها لعقة طويلة مرت بها على كسها من اسفل الى اعلى ثم اخذت تبتلع افرازات و هى تنظر لي ثم اخذت ابتلع ريقى
49b2597a617f0936e217681f04a4d4e3.gif

و كانت اتذوقه وحينها عرفت طعم كسي في فم زوجي وعرفت ليه هوا بيتلهف على طعمه و قلت ياه ده طعم حلو قوى .. حتى دوقى و مدتت احدى اصابعها المبللة بماء لفم سوسن ليئجعلها تتذوقه فئقفلت فمها ورفضة لا لا لاولكني أدخلت اصبعها فى فمها بعد ما تبتت وجهها بيدي الاخراء فى بطء حتى اخره و قلت لها اقفليه بقك عليه و مصيه بقوى لأخره فاغلقت فمها على اصبعى و اخذت تمصه و تلعب بلسانها حوله و تبتلع مائها حتى أخرجت اصبعى من فمها و هى لا تزال مطبقة عليه و عادت الى كسها افركه بيديى فيزداد انتصابا و افرازات و بدات العق شفرتيها بلسانها
531f25a24ce20e408699b5dacfdcbab3.jpg

و اغرقه بلعابها حتى اتت شهوتها و هى تكاد تمزق حلماتها فركا و شدا و اخذت ترتفع و تهبط بوسطها على السرير وصوت لحم طيزها يرتفع من اثر ارتطامه ببعض و وانا بوجه بنضري علي وجهها ولساني مزال يدعب كسها
22fd91b6dabe953ff28f2e9b3f551619.gif


لقيت عينها نصف مفتوحتان ومقلوبتان ولا يبان منهما الا بياض العين نعم كانت في اقصا متعتها وهيجنها وانا لا زالت متمسكة بكسها العقه و افرك ها بتصرخ وبتصرخ وابتلت اصبعي من كتر ماء شهوتها فوجهته الي خرم طيزها وبمجرد ادخال عقلت اصبعي لقيتها بتصرخ لا لا لا طيزي لا لا بيوجني رشاء اختي حبيبتي لا لا بيوجعني كثير وصرت بقول لها استحملي حبيبي زي ما اختك حبيبتك رشاء مستحملا اصبع بطن خالد وزي ما اختك سوهاء مستحمل زب زوجها ولما سمعت سوسن الكلمتين دول هاجت و صرخت اه اه اه اه اه اوف اححححححححح سوسن بتعلى صرخاتها فى نهاية شهوتها فارتمت بظهرها على السرير و هى مسترخية تماما و اخذت تنظر لوجى الذى يلمع من ماء
c6633ddcdd9e18cfa42832171aec7756.gif


شهوتها فائغلقة عينها واستسلمت الي النوم فتركتها بعد ما غطيتها وقفلت النور وقفلت الباب وذهبت الي زوجي وكان لساته جالس علي جهاز الكمبيوثر ولكنه كان قد اقفل الكمرات حتا لا اعرف بي امرهم واخبرته بما حصل معي وقلت له لقد فعلت ما طلبته مني وسئلته ان كان راضي عني فقال نعم يا حبيبتي سمن علي عسل واثنا حديتنا طلب مني ان يراء سوسن عارية تماما فلم اصدق ما يطلبه مني فرفضة وبشده فقال لي انه لا يريد مني ان افعل ذالك وقال لي انتي فكرا يوم ما وقعت منك الفوطة وانتي تعريتي امامي انا والعامل بس يا ستي احنا بنعمل متل ما حصل معاكي فقلت له مقدرشي انا اعمل كده فقال طيب انتي افضلي في اوضتك وراقبي من بعيد وسيبي كل شي عليا وفي الصباح افاقت نسرين من النوم واحدت الفوطة واتجهة الي الحمام وكان فكرها ان زوجي قد غادر الشقة الي عملة زي كل يوم وحين دخلت الي الحمام وسمعنا قفل الباب وصوت المياه تنهمر اتجه زوجي الي المطبخ وكان مجهز موظوع المسمار في النيش من اليل فسحب الصلون الي الوراء قليلا وبقيا في المطبخ وفتحت انا باب اوضتي قليلا وصرت استرق النضر من خلف الباب اكملت اختي سوسن حمامها ولفت الفوطة علي نفسها
6d83e6f8b378cb92956fd67018f3d7e8.jpg


وخرجت
وانتضر زوجي لي لاحضات حتا تتقدم خطوات الي الامام لكي لا تتراجح الي الخلف حين يضهر اممها وفعلن حصل ما كان قد خطط له فشبك المسمار في الفوطة وحصل مثل ما حصل معيا ووقفة اختي عارية امام زوجى وهيا حطا يدها علي كسها والاخرا علي ثدييها لي لاحضات
ec3e6e6d4f1973f87a93078b4897ecfe.jpg


تما وطة واخدة الفوطة وكان حضها افضل من حضي لي انا الفوطة جائت معها فوضعتها علي صدرهاواتجهة الي الاوضة مسرعة
76ea03a991aab840f88e9c47d0ab7dfb.jpg


ونسيت ان تغطي طيزها وكانت بترتج وكان زوجي بيتبعها بنضره حتا دخلت الاوضة وكان الانتفاخ واضح في بنتلونه وكنت انا واثقة ان اختي شاهدة انتفاخ قضيب زوجي الي في بنطلونه
74ffd3b7c60d9c41097eac0db99021cd.jpg


دخلت اختي الاوضة وجلسة بجانب السرير واسندةبضهرها الي الحائط ووضعة راسها بين ركبتيها وصارة تبكي
962e147728d3124747839c461096b34e.jpg


والي ان حان موعد الطائرة لم تتفوه بكلمة وكانت في قمة زعلها عندها الحق هوا الي حصل معها ليلة امس واليو م ليس بقليل ركبت الطائرة وغادرة واخدنا سيارة تكسي وعدنا الي شقتنا وعدنا انا وزوجى الي متعتنا مع الكمبيوتر
وادخلنا فيها بعض التغيرات فبدانا ندخل في محدتات جنسية مع اناس اخرون وكان هذا بفضل تشجيع من زوجى لي وكان كل ما رجال كان بيتغازل فيا فبكون في قمة هيجانه والقيه بيستمتع وبعيش الاحضة وبيتنصب قضيبة وانزال على ركبتي الي الارض وبصير بمصلة زبه الذي بيكون في قمة انتصابة
7bec2bf94ed2e57f753ada8a158fa4f1.gif


ومعدشي بقرف زي الاول لئني بدات احس بالمتعة الحققية وبدنا نوطبق كال ما نشاهده من اوضاع الجنس بين مص ونيك
59e061a83edb6b8795a41b1a6c05d9ce.gif


ومر شهر بعد سفر اختي وكذا مرة كن بيلمحلي انو نفسه كان اينيك اختي قبل ما تسافر و انا كنت قطعة الاتصال حتا مع ماما وكنت خيفا من الموضوع اياه وبعد مرور الشهر واختي تصارع نفسها وفي صباح احد الايام رن موبالي ولما رديت علي الموبايل لقيتها سوسن الو حبيبتي سوسن كيفك وكيف صحتك عملا ايه ماما اخبرها ايه اخبار الكلية ايه سوسن بجد انا اسفا وصرة بعيط وبعود اسفي لقتها بتقلي ولا يهكك حبيبتي محصلش حاجة وسكتت قليلا تم قالت تعرفي يا ابلة رشاء انا لساني نفسه هوا كمان بيتعرف علي كسك وبتضحك وبكدا انا عرفت انا شهوتها قد تغلبة عليها وقالت لي انها عملت لي رسالة علي الفايبر وطلبة مني الاضافة فتحت الفائبروجدتها مصورة نفسها بي الفوطة
392dec54cdf68b5cd8305cca1858b928.jpg


وعرفة في قرارة نفسي ان الصورة دي مش موجها ليا انا لئنها لا تعلم اني شاهتها وهيا بي الفوطة وفي اليل واحنا بنمارس هويتنا انا وزوجى علي الكمبيوتر فقلت له انا سوسن اتصلت بي وبتسلم عليك فقال تسلمي انتي وهيا وقال متفكرنيش انا لس الي دلوقتي نفسي انيكها
فقلت حبيبي خالد ايش تديله الي يجبلك سوسن تنكها
خالد الي نفسه فيه ادهوله
فضحكت وقلت لا حدد
خالد مش لما اعرف طلبته
بص الي اوله شرط اخرو نور صح
خالد صح
زي ما انا بجيبلك سوسن تنيكها انت تجبلي الي انا عوزاه والي زبه بيعجبني ينكني
خالد اوكي اتفقنا
لا ومش كده وبس
خالد فيه ايه تاني
اذا نكت انت سوسن تنكها بحضوري واوعاك تقرب من كسها نيكها من بقها و طيزها وبس حتا لو طلبة منك تنكها من كسها لا تطوعها
خالد حاضر حبيبتي اي اومر تنيا
اه الي بينكني لزمن بيكون بحضورك وانت الي بتلحسلي كسي وبترطبو وبتمسك زبه بئيدك وبدخلو
خالد لا ده كثير
طيب بلاش انس الموضوع وانسا سوسن
خالد سبيني افكر
طيب خذ راحتك علي الا خر وفكر علي اقل من مهلك ولو الموضوع حصل وجبتلي الي بمتعني بجد وبمتعني قوي اجبلك اختي سهاء تنكها من كسها لئنا اقنعها حيكون امره سهال علي بعد ما اطلقة واكيد كسها عطشان
------------------------------------------------------------------------------
هده القصة منقولة من صديقة لي في موقع تاني وانا نقلتها منها بعد موفقتها
والقصة ليها جزاء رابع بس انا بعتدر منكم اصدقائي مش حانشر قصص تاني علي الاقل في الوقت الحاضر وشكرآ لي تفهمكم صورة اختي سوسن
e1b77593a1a3107462325d5ed229c64e.jpg
9737d4a87dcbb6a4e2ba97e130209c09.jpg
وصورتي اتا رشاء

------------------------------------------------------------------------------
انا الفت علي بهدي هده القصة الي صديقتي جومانا الارملة السوداء
 

المرفقات

الفت علي

عضوية محارم عربي
3 مارس 2017
23
32
13
21
الإسكندرية, مصر
النوع (الجنس)
أنـثـي
19702297_104056106911544_3970976779434178482_n.jpg
يبدو ان القصص التي حولت المشاركه بها معكم لم تعجبكم
بدليل اني لم اشاهد تعليقاتكم عليها
ملحوظة هذا الجزاءالثالث من القصةهو النصخة الاصلية اماالنسخة الثانية فهية مسودة وتنشرة معي بخطاء

مع تحياتي انا الفت علي
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


قصص نيك مصورة ومترجمة خيانةقصص سكس محارم امي كل الاجزاءبنت ترهط كس بسروال ضغطولد لطيفة سكسيگالری سکسی یواشکی ایرانیwww boobsgarden comصور سكس شيميل عرباجمل صور بنات السعودية شرميط2020طيز محارم نسوانجياشتي زب حصانشرج قصص نيك اطياز يمنيا غصب وغيرهانمي هنتايصور بنات بلدي تخينة سكسسكس ديوث نشر صور وفضائح منزلية ملابس اختيصور زبيصور طياز بنات عرب بملبس داخلي ووضعيات اباحيةصورسكس عربي معاقصص حماتي ام طيزفلام سكسرسوم محارمقصص سكس تعريص site:forums.neswangy.netالابن ينيك امإ تحت اشراف اختهفرجونا مقاطع سكس عربيقصه سكس نيك استمرت 6ساعات تعارف من اجل سكسأربعينية عربية عارية محارم صور وإيرانقصص نيك مصوره الابلهقصص سكس اماراتيهصورسكس صابرين محمدقيصص دياثة كيفى خليت زوجتي تتناك قداميصورطياز زوجات عرب مسربةقصة نيك روجينا زوجة خاليسكس نيك الدكتوره مترجمللعربيةxnxxxصور قحبات بل حمامطيز مسيحيةسكس مرهقة مصريةصورسكس مراهقينTwipu محارم قحبةنيك سكس في دامرقنص اطياز نسوانXXXXکون خالهكس مقرفنيك زوجت خالي يمنيهسكس.بي.سويف.مع.الحمار.في.زربيسكس سينشي ورانانمي اغتصاب زوجة الاخ وابنتهاصور سكس لوفي ونامي الكنو المفقودسالب سوريهجبلك امي نوره سكسمراتي شرموطة تنتاك صور شرموطة سمينةصورسكس عاهرات نوادي نيكلقد فتحني وشرمطنيعکس للمخ سکس گون کسجافا نيك لواط gifsعمارة المحارم ( النهاية ) .... الجزء ...سكش شافت زبره انبهرت -youtube -site:youtube.comقصص سكس مصوره محارم زبز كبيرنيك تسوناده اناروتو نيكشراميط ومنحررين بجد تويتر صورسكس بنت هيجناقصص سكس مصوره ينبوع الاحلامجو وفكره الكاميرات التجسسس سكس كرتوننيك العمة المثيرة لابسة بنطلونزوجات عربيات عليهن اكساس علي احر من الجمرقصص سكس VELAMMA الحلقة الاولي الجزء الاولبزاز محجباتصور سكس بنات الخرطوماغتصب زوجع عمي وهي رافضه اني انيكهاصور منحرفة ومثيرة من عالم الانمياليمن قحبه سميره الحرزيxnxx ديوث يصور اخته بالبيتطيز ابيض حليب تعرض وتضرطNadia ali pornpics niswngyxnxx صور.نيك.الكساجمل طيز ولد سوري صورهاريد رئية صور بنات نيك ولمس جعبه في السريرزبيسارة جاي عاريةلحضات محرجة للاعبات سكسيxnxxSEXY.MADIHA KAMEL XNXX