قصص سكس عربي انا وخالتى فى الشتا بندفى بعض

5.00 نجوم
1 تصويت

salma mohammed

عضوية محارم عربي
6 أكتوبر 2017
14
43
13
Egypt
النوع (الجنس)
أنـثـي
انا سلمى ليا خالة اسمها منى فى يوم من الايام كان عليتنا كلها مسافرة إلا انا فأنا طبعا كنت قاعدة لوحدى زهقانة اوى ومش عارفة اعمل ايه فالمهم خالتى كلمتنى قالتلى تعالى اقعدى معايا وخالتى وحيدة خالص لا ابن ولا زوج فانا طبعا مترددتش عشان خالتى دى اقرب واحدة ليا بعد ماما انا عندى19 سنة جسمى فيه طيز متوسطة (تضرب عليها تكيفك) وبزازى شبه كبيرة وكسي وردى وخالتى عندها 33 سنة وجسمها متوسط الحجم لا هو رفيع ولا هو تخين قريبة جدا من الكيرفى بس بالنسبة ليا هى احلى ، المهم انا رحلتها فى نفس اليوم اللى كلمتنى فيه بليل استقبلتنى وقالتلى معاكى لبس قولتلها معيش غير كلوت وبرا قالتلى هديكى قميص نوم دخلنا قوضة النوم وانا اللى اخترت قميص والقميص اللى اخترته كان مفتوح من عند الرجل من ورا وفيه رباط عند الوسط ماسكه ولونه ابيض شفاف جدا وتحتيه كنت لابسة كلوت موف خالتى قالتلى مالك فى ايه رايحة تتجوزى ولا ايه قولتلها هو ده عجبنى قالتلى ماشى يا روحى وقعدنا انا وهى على السرير بتاعها واتفرجنا على التلفزيون قولتلها عايزة شاى قالتلى ماشى المهم انا قومت اعمل شاى فخالتى جت بعد ما انا دخلت بكام دقيقة ورايا المطبخ وحطت ايديها فى وسطى وقالتلى بنبرة رومانسية وتقيلة ( اساعدك يا قلبى ) قولتلها ليه يعنى بعمل اللى متعملش !! قالتلى عشان متتعبيش قولتلها لا متخفيش قالتلى عشان لسا الكبير جى قولتلها يعنى ايه قالتلى هتفهمى بس وطلعت هى رجعت الاوضة تانى وانا خلصت الشاى وجبته وارجعت جرى تحت الغطا لإنى الجو كان بيشتى والدنيا تلج بمعنى تلج راحت قالتلتى انتى مش لابسة اللى القميص ده تعالى فى حضنى عشان تتدفى قولتلها ماشى وقربنا على بعض جامد لدرجة انى بزى كان حاسس ببزها الواقف المهم بعد شوية انا اتقلبت وضهرى بقا فى بطنها
المهم لقتها مقربة جامد منى حسيت انى فى حاجة غلط وانى النومة مش نومة دفى وبس لا نومة متعة وتحسيس بعد شوية بالظبط حسيت بإيد جنب طيزى بس مش عليها وكل شوية الإيد بتقرب حتى بقت بتلمس طيزى وخالتى كل شوية بتقول السقعة قتلااانى اوووف واقولها بضحك معلش ياختى المهم خالتى قالتلى يلا ننام بقا ولا ايه لأننا قاعدين مش عارفين لا انا ولا هى ننام لأنى فى حاجة غريبة فى النومة المهم هى بشكل غريب لقيتها بتقرب على وشى وبتبسنى من عند اول شفتى وبتعضها وبتقولى هتناااامى ولا ايييه يا وسسخة قولتلها هنام معاكى يا منمونتى
خالتى قامت فى دقيتين لقيتها راجعة جابت خيارة وجت وحطتها ما بين رجلى فكانت الخيارة ساقعة انا قولت بعشوائية اححححححححححححح اوف قالتلى ايه وجعتك قولتلها وانا مستغربة دى لو زبر كان زمانه دفانى خالتى قعدت تنيك فيا من روا وتبعبص من تحت الغطا وانا كل ده فاكراه هزار لحد ما قالتلى انا تعبانة يا بنت المتناكة يلا احا خخخخخ وفضلت تشخرم وتشتمنى يا بنت القحبةة يا بنت اللبوة يا بنت الموس وانا اقولها كمان يا خالتو نكينى وافشحى فيا يالا يا خالتو وفضلنا نلعب لبعض لحد ما جبنا شهوتنا وغلاقنا السرير ميا سخنة قالتلى بس كده السرير سخن اهو يلا ننام وبستنى بتعب وقالتلى تصبحى على نيك
 

Rafick Ep Foufa

عضوية محارم عربي
10 سبتمبر 2017
189
810
93
تونس, تونس‎
النوع (الجنس)
ذكــــر
أنا رفيق ، 42 سنة ، زوجتي ألفة 32 سنة ، ديوث تونسي ، أعشق مشاهدة مرتي بين أحضان رجل آخر ، أنت فحل و قوي و من عشاق المتزوجات أتركك تنام مع زوجتي و على فراشي و التمتع بجسدها و التلذذ بها و أمامي ، كم أكون سعيدا و منتشي لما أدخل منزلي و أجد زوجتي مع عشيقها و على فراشي عارية تماما و رافعا ساقيها و هو يفرك راس زبه على نونتها و هي ترضع في زبه و عسله يتقاطر على شفتيها ، ثم يتمدد فوقها و يدخل زبه كله فيها و يفرغ داخلها و لما يخرج زبه ينساب عسله على فخذيها ، ممتع جدا لي و يزيدني لذة و رغبة في نيك زبور مرتي ...
 

المرفقات

راسبوتين العرب

عضوية محارم عربي
22 مايو 2016
3,247
1,294
113
25
دمشق، سوريا
النوع (الجنس)
ذكــــر
انا سلمى ليا خالة اسمها منى فى يوم من الايام كان عليتنا كلها مسافرة إلا انا فأنا طبعا كنت قاعدة لوحدى زهقانة اوى ومش عارفة اعمل ايه فالمهم خالتى كلمتنى قالتلى تعالى اقعدى معايا وخالتى وحيدة خالص لا ابن ولا زوج فانا طبعا مترددتش عشان خالتى دى اقرب واحدة ليا بعد ماما انا عندى19 سنة جسمى فيه طيز متوسطة (تضرب عليها تكيفك) وبزازى شبه كبيرة وكسي وردى وخالتى عندها 33 سنة وجسمها متوسط الحجم لا هو رفيع ولا هو تخين قريبة جدا من الكيرفى بس بالنسبة ليا هى احلى ، المهم انا رحلتها فى نفس اليوم اللى كلمتنى فيه بليل استقبلتنى وقالتلى معاكى لبس قولتلها معيش غير كلوت وبرا قالتلى هديكى قميص نوم دخلنا قوضة النوم وانا اللى اخترت قميص والقميص اللى اخترته كان مفتوح من عند الرجل من ورا وفيه رباط عند الوسط ماسكه ولونه ابيض شفاف جدا وتحتيه كنت لابسة كلوت موف خالتى قالتلى مالك فى ايه رايحة تتجوزى ولا ايه قولتلها هو ده عجبنى قالتلى ماشى يا روحى وقعدنا انا وهى على السرير بتاعها واتفرجنا على التلفزيون قولتلها عايزة شاى قالتلى ماشى المهم انا قومت اعمل شاى فخالتى جت بعد ما انا دخلت بكام دقيقة ورايا المطبخ وحطت ايديها فى وسطى وقالتلى بنبرة رومانسية وتقيلة ( اساعدك يا قلبى ) قولتلها ليه يعنى بعمل اللى متعملش !! قالتلى عشان متتعبيش قولتلها لا متخفيش قالتلى عشان لسا الكبير جى قولتلها يعنى ايه قالتلى هتفهمى بس وطلعت هى رجعت الاوضة تانى وانا خلصت الشاى وجبته وارجعت جرى تحت الغطا لإنى الجو كان بيشتى والدنيا تلج بمعنى تلج راحت قالتلتى انتى مش لابسة اللى القميص ده تعالى فى حضنى عشان تتدفى قولتلها ماشى وقربنا على بعض جامد لدرجة انى بزى كان حاسس ببزها الواقف المهم بعد شوية انا اتقلبت وضهرى بقا فى بطنها
المهم لقتها مقربة جامد منى حسيت انى فى حاجة غلط وانى النومة مش نومة دفى وبس لا نومة متعة وتحسيس بعد شوية بالظبط حسيت بإيد جنب طيزى بس مش عليها وكل شوية الإيد بتقرب حتى بقت بتلمس طيزى وخالتى كل شوية بتقول السقعة قتلااانى اوووف واقولها بضحك معلش ياختى المهم خالتى قالتلى يلا ننام بقا ولا ايه لأننا قاعدين مش عارفين لا انا ولا هى ننام لأنى فى حاجة غريبة فى النومة المهم هى بشكل غريب لقيتها بتقرب على وشى وبتبسنى من عند اول شفتى وبتعضها وبتقولى هتناااامى ولا ايييه يا وسسخة قولتلها هنام معاكى يا منمونتى
خالتى قامت فى دقيتين لقيتها راجعة جابت خيارة وجت وحطتها ما بين رجلى فكانت الخيارة ساقعة انا قولت بعشوائية اححححححححححححح اوف قالتلى ايه وجعتك قولتلها وانا مستغربة دى لو زبر كان زمانه دفانى خالتى قعدت تنيك فيا من روا وتبعبص من تحت الغطا وانا كل ده فاكراه هزار لحد ما قالتلى انا تعبانة يا بنت المتناكة يلا احا خخخخخ وفضلت تشخرم وتشتمنى يا بنت القحبةة يا بنت اللبوة يا بنت الموس وانا اقولها كمان يا خالتو نكينى وافشحى فيا يالا يا خالتو وفضلنا نلعب لبعض لحد ما جبنا شهوتنا وغلاقنا السرير ميا سخنة قالتلى بس كده السرير سخن اهو يلا ننام وبستنى بتعب وقالتلى تصبحى على نيك
روعه
هل قصتك هذه واقعيه
شكرا سلمى على المجهود والتقديم
 

على نار هادئة

عضوية محارم عربي
29 يناير 2017
908
611
93
إربد، Jordan
النوع (الجنس)
ذكــــر
انا سلمى ليا خالة اسمها منى فى يوم من الايام كان عليتنا كلها مسافرة إلا انا فأنا طبعا كنت قاعدة لوحدى زهقانة اوى ومش عارفة اعمل ايه فالمهم خالتى كلمتنى قالتلى تعالى اقعدى معايا وخالتى وحيدة خالص لا ابن ولا زوج فانا طبعا مترددتش عشان خالتى دى اقرب واحدة ليا بعد ماما انا عندى19 سنة جسمى فيه طيز متوسطة (تضرب عليها تكيفك) وبزازى شبه كبيرة وكسي وردى وخالتى عندها 33 سنة وجسمها متوسط الحجم لا هو رفيع ولا هو تخين قريبة جدا من الكيرفى بس بالنسبة ليا هى احلى ، المهم انا رحلتها فى نفس اليوم اللى كلمتنى فيه بليل استقبلتنى وقالتلى معاكى لبس قولتلها معيش غير كلوت وبرا قالتلى هديكى قميص نوم دخلنا قوضة النوم وانا اللى اخترت قميص والقميص اللى اخترته كان مفتوح من عند الرجل من ورا وفيه رباط عند الوسط ماسكه ولونه ابيض شفاف جدا وتحتيه كنت لابسة كلوت موف خالتى قالتلى مالك فى ايه رايحة تتجوزى ولا ايه قولتلها هو ده عجبنى قالتلى ماشى يا روحى وقعدنا انا وهى على السرير بتاعها واتفرجنا على التلفزيون قولتلها عايزة شاى قالتلى ماشى المهم انا قومت اعمل شاى فخالتى جت بعد ما انا دخلت بكام دقيقة ورايا المطبخ وحطت ايديها فى وسطى وقالتلى بنبرة رومانسية وتقيلة ( اساعدك يا قلبى ) قولتلها ليه يعنى بعمل اللى متعملش !! قالتلى عشان متتعبيش قولتلها لا متخفيش قالتلى عشان لسا الكبير جى قولتلها يعنى ايه قالتلى هتفهمى بس وطلعت هى رجعت الاوضة تانى وانا خلصت الشاى وجبته وارجعت جرى تحت الغطا لإنى الجو كان بيشتى والدنيا تلج بمعنى تلج راحت قالتلتى انتى مش لابسة اللى القميص ده تعالى فى حضنى عشان تتدفى قولتلها ماشى وقربنا على بعض جامد لدرجة انى بزى كان حاسس ببزها الواقف المهم بعد شوية انا اتقلبت وضهرى بقا فى بطنها
المهم لقتها مقربة جامد منى حسيت انى فى حاجة غلط وانى النومة مش نومة دفى وبس لا نومة متعة وتحسيس بعد شوية بالظبط حسيت بإيد جنب طيزى بس مش عليها وكل شوية الإيد بتقرب حتى بقت بتلمس طيزى وخالتى كل شوية بتقول السقعة قتلااانى اوووف واقولها بضحك معلش ياختى المهم خالتى قالتلى يلا ننام بقا ولا ايه لأننا قاعدين مش عارفين لا انا ولا هى ننام لأنى فى حاجة غريبة فى النومة المهم هى بشكل غريب لقيتها بتقرب على وشى وبتبسنى من عند اول شفتى وبتعضها وبتقولى هتناااامى ولا ايييه يا وسسخة قولتلها هنام معاكى يا منمونتى
خالتى قامت فى دقيتين لقيتها راجعة جابت خيارة وجت وحطتها ما بين رجلى فكانت الخيارة ساقعة انا قولت بعشوائية اححححححححححححح اوف قالتلى ايه وجعتك قولتلها وانا مستغربة دى لو زبر كان زمانه دفانى خالتى قعدت تنيك فيا من روا وتبعبص من تحت الغطا وانا كل ده فاكراه هزار لحد ما قالتلى انا تعبانة يا بنت المتناكة يلا احا خخخخخ وفضلت تشخرم وتشتمنى يا بنت القحبةة يا بنت اللبوة يا بنت الموس وانا اقولها كمان يا خالتو نكينى وافشحى فيا يالا يا خالتو وفضلنا نلعب لبعض لحد ما جبنا شهوتنا وغلاقنا السرير ميا سخنة قالتلى بس كده السرير سخن اهو يلا ننام وبستنى بتعب وقالتلى تصبحى على نيك
قصة حلوة. تابعي نشر المزيد.
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


صور مصوره نيك 18على السريرقصص سكس متسلسله زوجتي القحبه وابن خالتهاقصص سكس مصوره نيك من اجل المال فيلامامكوتي قنصجنس معه المحارم يجامع ويصورصور طيز ليليسكس انتقام الأخت من الأخxnxxxnxxقصص خیانه کارتونیصورجنس متحجبه مصريه صدرها طعصور طيزسكس مدام نورهشاب ينيك امه و خالتهسكس ون بيس المصورةنيك اختكxxxxxxﻗﺼﺔ ﺑﻨﺖ ﺑﺰﺍﺯﻫﺎ ﺑﺘﻜﺒﺮ ﺑﻤﺠﺮﺩ ﻟﻤﺴﻬﺎ ‏( ﻭﻻ ﻓﻰ ﺍﻟﺨﻴﺎﻝ ‏) ﻣﺘﺮﺟﻤﺔ ﻭﻣﺪﺑﻠﺠﺔ ﻋﺮﺑﻲ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺜﺎﻧﻰ ‏( 2 ‏)سكس محارم اناوصديقي ورانياصور فحل السعوديهبصبصات على اطياز المحارمسكس اجمل كس عربي حليقه ومشعرهمحجبات سكسقصص سكسي فيلاما ٤٠٠ام واحد صاحبي طلبت مني انيكها xxnxأحب أجمل نيك مؤخرة في وهران/css.php?css=BRAFU_avatar,BRETA_awards,MoreThread_main,andy_similarthreads,bb_code,discussion_list,eh_socialshare,login_bar,message,message_user_info,moderator_bar,public%3ABRAFU_avatar,thread_view,twitter,uix_extendedFooter,xengallery_tab_links&style=12&dir=RTL&d=1559783420قصص.سكس.معرص.وقحبه.يمنيابحث عن قصص سكس علي موفع زبادي/t6617/br-reviewsшклльница2/порноينيك ملكة في الغابةﺍﻻﻡ ﺍﻟﺴﻤﻴﻨﺔ ﻣﺤﺮﻭﻣﺔ ﺍﺑﻨﻬﺎ ﻳﻨﻴﻜﻬﺎ سونيا جميع الحلقاتصور سكسي نيكصوركساس بنات متنوعةومثيرةبزاز افنديناسکسی سعید تهرانچی میانسال www.indianboobspics.comصور قنص طيز في اعمال المنزلتجسس على اختي في الحمامسكس كرتون ولد ينيك امه/t3554/page-60اجمل بزاز بنت مع فيزوف شفافسكس عرب بحرينيقصص نيك عربي الام السمينة محرومة ابنها ينيكها الجزء السابعسكس الاب حامل بنتهقصص سكس مصورة نيك محازم تحب الزب ألأبيض الطويل الضخمقصص ديوث بحب يشوف مرته تنتاك قدامه ويجيبكارتون صوار بزازات سكسي متحركهقصص عربي متزوجه تتناك من عشيقها وتحبل منهولد ينيك امه وضرطتطيز كبيرسكس محارم تركيازبارصور سكس كرتون مدام سحر والأزبار السودصورسكس يجنسكس انتريهصور ملط سکسطياز متحررهسحس كرتون قصص مصوره دراقون بولفلم سكس 2 بنات و1 اخ في غرفة النومصور زوجات عربيات مخفيقصص مصورة سكس امي تعلمني الجنسقصص نيك محارم في اماكن مشبوههسكس بعنانوقصص نيك محارم على نسوانجي في الصعيد على نسوانجي واغتصاب محارم على تويتردياثه تجسس زوجتي عربقصص سكس مترجمه ( نيك محارم) الام الحنينه ومهمة الامقصص سكس نسوانجي خالتي ترعانيقصص نيك صنعاني دياثة زوج يحب زوجتة تتناك امامةصور عجوز ينيك زوجة ابنه انميالبزاز لجبارهxxxصورمحارمصور نيك جديد من دأرسلأمسكس بزاز كبيرة قصص مصورةقصص سكس هنتاي مصورة ومترجمة للعربيةصور سكس عاهرات مصرنيك قحبه من المكلامشتاقه.انيك.اوك.مره.اشوف.السفرين.سكس ف الحمام هنديهقصه سكس كرتوانه مصورهصور دياثة محارمسكس نارنيك الخدامهصزر علي امستجرام انفال عازيصور كس أم سامر الشرموطةسكس طط مصري2020اغرتني خالتي بجسمهامحجبات في قمة الاغراء سكس كرتونهنتای محارم المهاتليلى علوي سكسكيف اغريت ابني بطيزي الكبيرقصص سكس محارم مثيرهwww.arabincest.comنيككككككككككككككككككك طحن