قصص سكس عربي قصص نيك بنات العم محارم حلوة – سكس ساخن مع هالة بنت عمي المراهقة

مريام المصرية

عاشقة محارم عربي
عضوية محارم عربي
10 أكتوبر 2015
811
1,700
93
مصر
النوع (الجنس)
أنـثـي
كنت ف ال22 من عمري وكانت هالة بنت عمتي أموله عمرها 19 سنة انا كنت انهيت دراستي الجامعية وهي بكلية الاداب السنة الثانية وكانت رقيقة جدا لا تكاد تسمع صوتها عندما تتحدث وكانت جميلة مثل عمتي وإن كانت اقل منها ف الحجم ولكنها صاحبة جسد شديد التناسق شعرها اسود لكتفيها طولها حوالي 168 سم وزنها 58 كج لها صدر نافر كبير الحجم بالنسبة لجسمها طالعة لأمها (عمتي) ذات افخاد رائعة ومؤخرة جميلة قوي وكنا نكون دويتو رائع ومتفاهم في الالعاب والسهرات والرقص الغربي وكان دائما ما يجتمع كل ابناء العائلة من اولاد وبنات منذ سنوات وخاصة في فصل الصيف ونبيت سويا ونسهر معا كأي اولاد عمومة واخوال وكنت معجب جدا بهالة وكنت الاحظ انها تبادلني الاعجاب ولكني لم افكربأي محاولات جنسية معها …





وفي احدى ايام الصيف وكلنا مجتمعون كما ذكرت في احد منازل العائلة كنا نجلس متجاورين على الكنبة وبجوارنا اخرين والباقي على الكنبة الاخرى والجميع يتسامر ونتحاور وهاتك يا العاب افلام وخلافه من العاب الشباب في ذلك الوقت وكانت ساقها ملتصقة بساقي وركبتها بركبتي وكتفي بكتفها وكان هذا الوضع عادي لانه مش غريب علينا لاننا ايضا كنا دائما لا نرقص الا سويا وخاصة السلو الهادىء الا اني شعرت انها تضغط بركبتها على ركبتي بشدة وتلصق فخدها بفخدي ولا تبعده فاخدت ابادلها ضغط بضغط والتصاق بالتصاق وبدات اسمع صوت تنفسها والاحظ ان صدرها يرتفع وينخفض كمن يبذل مجهود ما واخذت تضم فخديها على بعضهما وتفتحهما في حركة شبة منتظمة واحسست انها ليست معنا وانها سرحت بعينيها بعيدا عن الموجودين حتى شعرت بانتفاضتها ورعشتها فنظرت اليها وجدت وجنتاها محمرتان ونظرتها كلها شهوة ورغبة انتصب زبري واحسست اني اود ان احتضنها وانيكها دي جابت على نفسها من لمس فخادنا لبعضها وبدون ان يشعر بها احد غيري وتسألت امال لو كانت عريانة ف حضني كان حصل ايه وبدأت نظرتي لها تتجه ناحية الجنس وبدأت ارغبها بشدة إلا ان جاء يوم زفاف احدى بنات عمومتنا من الشلة وكان الفرح في فيلا بالمعمورة وكانت هالة شديدة الجمال في هذا اليوم وترتدي طاقم اسود عبارة عن بلوزة سواريه مطرزة وجيب ميدي لها فتحة طويلة من احد الجانبين تصل لمنتصف فخدها وكان الجميع فرحون والكل يرقص ويغني والليلة بجد جميلة وبعد انتهاء البوفية لقيت هالة تطلب مني توصيل احدى صديقاتها الحاضرات لمنزلها لانها اتأخرت فوافقت طبعا ولم يكن شئ في بالي وركبنا سيارتي واوصلنا صاحبتها وعدنا وكنا نتحدث ونضحك طوال الطريق ونتحدث عن ابنة عمتنا العروس اللي كانت حلوة زيادة هذة الليلة وقلت يا بخت العريس هيهيص النهاردة ماتت على روحها من الضحك ونظرت لقيت فخدها باين من فتحة الجونلة وشكله يجنن وهو ابيض قشطه وطالع من تحت الجونلة السوداء لقيت زبري بيصحصح وبيقولي انا هنا بصيت لها وقلت تيجي نتمشى شوية ولا عاوزة تروحي الفرح قالت نتمشى احسن واخذنا نتجول بالسيارة في شوارع المعمورة وكانت الساعة بعد الواحدة صباحا وشهر سبتمبر يعني مش زحام قوي والدنيا شبه هادئة فقمت بمسك يدها لم تمانع واخدت ايدها قبلتها وهي ساكتة وتبتسم وضعت يدي على خدها فزادت التصاق خدها بيدي فجذبتها نحوي وقبلتها على خدها فدخلت ف حضني وطوقتني بذراعها.

فقبلت شفتها تأوهت وقالت بحبك فاعدت تقبيلها اكثر عمقا وانا اقول لها بموت فيكي وكانت يدي الملفوفة عليها قد وصلت لصدرها واخدت ادلكه برفق وافرك الحلمة بحنان من فوق البلوزة واخذت اقبل شفتاها فتعالت أهاتها وتأوهاتها واذدادت القبلات حرارة وكنا قد دخلنا الى احد الشوارع الشبه مظلمة وتوقفت بالسيارة تحت احدى الاشجار ودخلنا في عناق حار ومعارك بين الشفاة والالسن حتى انمت مقعدها واخذت اتحسس فخديها وهي اهههههه يا رامي بموت فيك واحشني قوي وانا اقولها بعشقك حتجنن عليك نفسي المس كل حتة ف جسمك وكانت سايحة وهايجة قوي وصلت بيدي لكسها من تحت الجونلة ولقيت كيلوتها غرقان وبدأت اضغط على كسها وافرك بزنبورها وايدي التانية بتعصر ف بزازها ونزلت ابوسهم والحسهم وارضع حلماتها ورفعت الجونلة لفوق ونزلت الحس بطنها وسرتها وسوتها وكسها من فوق الكيلوت وهي ايه اححححح ااااااه عاوزاك قوي مش قادرة من زمان ونفسي فيك روحت منزل الكيلوت لقيت كسها بيلمع من افرازاتها وناعم وزي الفل ومنتفخ وزنبورها طالع واقف اخدته بين اسناني اعضه برفق وامصه وارضعه والحس وامص شفايف كسها وهي مستوية وكسها ايه حنفية مفتوحة عمال ينزل وهي اااااه كمان عاوزة اكتر اححححوه موتني وطلعت ارضع بزازها تاني راحت ماسكة زبري اللي كان على اخره وقالت عاوزاه يا قلبي اشوفه وابوسه هاته بقى وفتحت السوستة وانا اخرجته من فتحة الكيلوت كان حديده مولعة قامت عليه تبوسه وتلحسه واكلته ف بقها تمصه بعنف وانا مش مستحمل سحبته منها وقلت سبييه شويه وهي ليه ده انا هموت عليه هاته تاني روحت نازل لحست كسها وزنبورها تاني ورفعت رجليها لفوق شوية وقدرت اشوف خرم طيزها وجماله فضلت ابوس فيه والحسه وابله بريقي وهي اهاتها زادت وصوتها علي وسمعت منها احلى شخرة اخخخخ لاني ماكنتش متوقع انها تعرف تشخر واححححح اااااااااه ارحمني بقى يالا حرام عليك هاته عاوزاه قوي.

روحت نايم عليها وزبري على كسها وراسه على زنبورها وبقيت افرشها من زنبورها اللي مش مستحمل لمسة لحد خرم طيزها وراحت فاتحة رجليها على اخرهم ومسكتني من ظهري وتشدني عليها وتتحرك بوسطها عاوزة تدخلة وانا اتهرب لاني مش عاوز افتحها وحطيت راسه على فتحة كسها وبقيت اضغط بشويش قوي ادخل جزء بسيط من راسه وبلل كسها مساعد بس كان حيتزحلق كله جواها وهي عاوزة تدخلة بأي شكل وتقولي حرام بقى دخله يا رامي مستني ايه قلت لها مينفعش انت لسه بنت بس المرة الجاية انيكك ف طيزك تقولي حرام عليك انا لسه هستنى مرة جاية انا هموت عليه قلتلها بطلي شرمطة يا لبوة انت عاوزة امك تعمل فيا ايه لو فتحتك وحضنتها جامد وبقيت اطلع وانزل بزبري على كسها افرشها واسرعنا الحركة وهي بتنيك معايا ومنفعلة قوي وااااااه يا مامييييييي كمان كمان طفيلي النار وانا اقولها زبري ولع واللبن بيغلي جوه قرب يجي وهي بتقول ده انا جبت 3 مرات وهجيب تاني معاك يالا مش قادرة اااااه كمان بسرعة زنبوري مجنني اححححح نيك كمان يالا غرقني طفي ناري قلتلها اههههههههههههه جننتي امي يالا سوا نجيب سوا اجيب على بطنك بس يالا جيبي انت .

وزدت الحركة والتفريش ف كسها لقيتها غرزت اظافرها في ظهري وااااااا اااااه اخخخخخ اهو اهو بجيب وانا عاصر بزازها ف ايديا وهاري كسها تفريش وارتعشت رعشة جامده قوي وشدتني عليها بقوة لدرجة اني مقدرتش اتحرك وقالت يالا تعالى جيب ف بقي وطلعت حطيته ف بقها بلعته كله وهي بتمص بقوة ولسانها بيلعب فيه وهو جوه بقها وانا خلاص مش قادر اااااااااه يا هالة هاجيب خلاص اححححح ااااااااه وانطلقت نافورة لبن بيغلي من زبري بداخل فمها ولم تتركه اوتتوقف عن المص وانا زبري اول ما جاب مش مستحمل اي لمسة من لسانها وارتعش وانتفض وهي مفيش فايدة مش عاوزة تسيبه لحد مافضته كله وهدينا وطلعته من بقها نظيف زي الفل وبلعت اللبن كله مخرجتش ولا نقطة برة فمها وروحت نازل على كسها الحسه واشفط واشرب عسلها وكان طعمه حلو قوي قوي وبعدين خدتها ف حضني وروحنا في قبلة طويلة كلها حب واشتياق وقمت رجعت كرسيها لوضعه واعطتها كيلوتها اللي كان ف ارضية السيارة عشان تلبسه قالت لما اروح الفيلا ادخل الحمام اتشطف والبسه وحطته في شنطة ايدها ودي كانت بداية علاقتنا الجنسية اللي استمرت عدة سنوات بعدها …

أتمنى ان تكون اعجبتكم و أرجوا الردود والتعليقات
 

بربوكة

عضوية محارم عربي
24 ديسمبر 2017
2,657
754
113
43
Île-de-France, France
النوع (الجنس)
أنـثـي
عاشت القريحىة
قصة حلوة و مثيرة يا حليوة المنتدى ست مريام الحليوووووووووووووووة
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


سكس قصص مصوره في ابطال التايتنزطيز مشروكصور سيكس وقت المغامرتعکس سکسی مامان کارتونیصورسكس عربيصور سكس هناء مانجا محارمنيك عنتيل العراقهنتاي 300ين مترجكمانجا انمي اضاجع اختي سكسيزبي بطيزك صور عرباجمل بنات السعوديةAzawad sexوضع النيك اليابانياحلا بنات سكسكيف اجعل زوجتي تنتاك من غيريبنات مشتهيه تصوير منزليصور صدر قوين عاريالبنطلون في المنام .طيزصور كس خليجيقصص سكس محارم قصة محجبة شرموطة كسها منفوخ تحت العباية في الشااول مرة شاركني xnxxانوعالاحساس والرومانسيةصور محارم بالفيزونصورسحاقيات محجبات شرموطاط صور الاسبوع طیزالمتحرکقنص محارم الجيرانتلعب فى طيزها تسريب من فديو فايبرسكس زوجات مصرياتصور زباب فحله سنجلسكس تجسس/فديونيك بنات فلسطين وسورياقصص سحاق مصورةقصص سكس محارم عربيه في المنازلقصص اغتصاب حماتي في الشارع نسوانجيصورمحارم تستعرض عاريه ملطمنقبه كلبز متحرره وراقيهقصص سكس مصورة شيطانةأمرأ طيذهأ واسعصور سحاقBigAss ديوث بيصور محارمهاحلى شيميل سودانيقصص محارم مصوره انمي هنيات الابنسوپر‌بکنبکنامریکاییصور متزوجين سكس جديداجمل.صور.النيك.الخلفيسكس ثلاثينسونجي كتيرکیرکلفتهاصورنيك حلوووووووويجيبها لعند الاسطبل وينيكها في طيزهاصور زبيصور سكس مدام سمرصور انمي سكس مترجم فيلاماصور سكس فخود و كسوس بنات سمراء hd تويترسكس ديك عربي ديوث متحررقصة سكس دخلت الغرفة فوجدت زوجتي العاهرة نايمة على بطنهااجمل صور بنات سمن 2020 شرميطديوث عمتي قحبتيصور سكس syكس حبيبتيمص قضيب معافلام سكس شيميل محارو تجسسسكس امهات وابناء فقطنيك ف صحراصور نيك عليها كتابةقصص نيك مصورة Adult comicsصورسكس زوجة و زوجهاxnxx11صورقصص سكس كيلونها وأبو زوجهايخلي اختو تنتاكxxnxسكس الاخ الاخت عرب حقيقيزوجتي تنتاك من غيري دون علمي قصصسكس انمي رضاعة قصص مصورةكساس مصريهسكس الحنة منزليرغد ادلوعه سكسالزب اللي تتمناه كل زوجه هايجهانمي سكس تنورة معلمتي مترجمسكس ١١٣xnxxابي تزوجنيمشاهدة صور السكسقصص طيزالاختقصص نيك طيزامي في بلكونهنيك طيز حماتي المربربسيكس خلفي زب اقلفسكس لييباسكس\بنات\صغر\اجنبي\٢٠٢٤قصة سكس مولع بتوجع من النيك متوصلناروتو يغتصب هيناتامفيش أحلى من أطياز المحجباتسكسىمصنيك جدتيفوق الاربعين جسم مليان سكس